Кошик
Немає відгуків, додати
com.ua
+380 (67) 775-55-72
Кошик
Набір для виявлення витоків у циліндрах ПРОКАТ 800

Набір для виявлення витоків у циліндрах ПРОКАТ 800

  • В наявності
  • Код: 4208 JTC

800 ₴

+380 (67) 775-55-72
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Набір для виявлення витоків у циліндрах ПРОКАТ 800
Набір для виявлення витоків у циліндрах ПРОКАТ 800В наявності
800 ₴
+380 (67) 775-55-72
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

ПРОКАТ ДАННОГО КОМПЛЕКТУ 800грн НА ДОБУ + ВАРТІСТЬ ЗАВДАТКУ 5500грн
За допомогою цього набору можна визначати механічний стан двигунів внутрішнього згоряння, особливо герметичність камери згоряння. Набір дає змогу виявляти дефекти клапанів, поршневих кілець, стінок циліндра (глізи) та прокладок. В основі методу тестування лежить визначення величини падіння тиску стисненого повітря, яке подається в циліндр через свічковий отвір.

  • Прибор витоків у циліндрах прогумований і відтворює витік у відсотках від величини тиску на вході (від 0% до 100%). Розрізняють 3 зони висока, середня та низька.
  • Один манометр розмічений до 10 барів, інший, для зручності роботи, — у відсотках витоку від 0 до 100%.

Характеристики:

  • Діапазон вимірювань 0-100 psi (0-700 кПа), ціна поділки 2 psi (20 кПа).
  • Робочий тиск цього пневмотестера 1,5 бара.
  • Насадки 14 і 18 mm забезпечують сумісність із більшістю двигунів.
  • Шланг 26" — 65 см.

Технічні характеристики

  • Діапазон вимірювань: 0-100 psi (0-700 кПа), ціна поділки 2 psi (20 кПа).
  • Діапазон вимірювань: 0-7 барів (0-700 кПа), ціна поділки 0.2 бара (20 кПа).

Застосування

  • Призначений для використання в бензинових двигунах.

Важливі рекомендації

  • Заборонено наносити удари за тестером, кидати його або класти на нього різні предмети. Це може призвести до зламання тестера.
  • Перед приєднанням/від'єднанням шланга (у лівій частині тестера), треба перевірити регулятор і переконатися, що він поверне проти годинникової стрілки до упору. Цей крок є дуже важливим, позаяк він запобігає манометрам від пошкоджень через різке збільшення тиску або різке його зменшення.

Інструкція з використання:

    1. Прогрійте двигун до робочої температури, замкніть і вимкніть запалювання. 
    2. Вивернете свічки. 
    3. Встановіть поршень циліндра, що перевіряється, в положення ВМТ у такті стиснення. 
    4. Зафіксуйте колінчастий вал — на механікі просто увімкніть віхнє передавання,  для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем. 
    5. На бензиновому двигуні під'єднання відбувається через свічковий отвір, що перевіряється циліндром за допомогою шланга, на дизельному отворі для форсунки. 
    6. Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину (щоб не пошкодити манометр під час подавання повітря). 
    7. Під'єднайте пневмотестер через вхідний штуцер до  компресором тиском 6-10 Атм. 
    8. Використовуючи регулятор тиску, встановіть тиск повітря, що подається на заданому рівні 
    9. Зніміть показання тиску в циліндрі по другому манометру.

Величина витоку, % Зона шкалы Виведення
10-40% Зелена Гарний стан — витік мінімальний, відповідає допуску для нового двигуна або двигуна з дуже гарним технічним станом
40-70% Жовта Задовольнювальний стан — величина витоку досить велика, необхідно докладніше дослідження для виявлення місця витоку, рекомендується проведення ремонтних робіт
70-100% Червона  Критична витоку — у циліндрі є несправності, наявність яких із максимальною ймовірністю спричиняє потребу капітального ремонту
 100% Червона  Повна витоку — така ситуація може бути тільки якщо пневмотестер не під'єднаний до двигуна або якась з частин, що впливають на герметичність надпоршневого простору повністю зруйнована (клапан, поршень тощо) 

10. Від'єднайте пневмотестер від свічкового отвору та повторіть процедуру вимірювань для всіх циліндрів. 

Основні
ВиробникАтма
  • Ціна: 800 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner